Forum WM.pl

Forum Warmińsko-Mazurskiego Portalu Regionalnego
Teraz jest Śr sty 17, 2018 3:34 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: WAŻNE INFO DLA ADMINISTRACJI - Regulamin poprawki
PostNapisane: Pn paź 01, 2007 7:23 pm 
1. NIe ma zapisu o podpisach. Ja proponuję zapis podobny do tego:

Cytuj:
PODPIS (sygnatura) - tekst wyświetlany pod każdą wiadomością użytkownika, definiowany w profilu. Maksymalny rozmiar czcionki to domyślny, z wyłączeniem koloru zielonego i czerwonego. Przy dłuższym podpisie należy zmniejszyć rozmiar czcionki, lecz całkowita jego długość to maksymalnie trzy linijki (bez względu na wielkość liter). Do podpisu można wstawiać tylko jedną grafikę, jednak o określonym, maksymalnym rozmiarze. Dla wysokości do 20 pikseli (włącznie), dopuszczalna największa szerokość to 350 pikseli (max. grafika to 350x20). Dla wysokości od 20 do 50 pikseli (włącznie), maksymalna szerokość wynosi 250 pikseli (max. grafika to 250x50). W obu przypadkach rozmiar nie większy niż 10KB. W podpisie nie wolno umieszczać linków do stron domowych (do tego służy opcja w profilu), komercyjnych lub łamiących regulamin Forum oraz stron przynoszących profity userom (aukcje internetowe, ogłoszenia, gry internetowe np. bitefight etc.). Zabrania się również umieszczania grafik, apletów etc., łamiących powyższe ustalenia. Zezwala się na umieszczanie linków do stron organizacji non profit (np. Pajacyk, etc.), użyteczności publicznej lub akcji (np. bykom stop). W innych przypadkach user powinien skontaktować się z Administratorem lub Moderatorem w celu uzyskania zgody na zamieszczenie linku do innych serwisów. Podpis nie może być wizualnie męczący dla innych użytkowników Forum. W podpisie nie wolno stosować znaczników "quote", "code", "list".

dobreprogramy.pl


2. WArto zastrzec dla moderatorów kolor zielony a dla administratora czerwony.

3. Wprowadzić do regulaminu wyjaśnienie podstawowych terminów takich jak : Profil , Topic , Awatar, Podpis, Post, PW, Ban, Admin, Moderator, Użytkownik, Gość, Nick.

4.PKT czwarty już nieaktualny. Powinien się znaleźć zapis o zakazie zamieszczania reklam oraz reklamowania własnych stron lub ewentualne uzgodnienie to z redakcją.

5.Brakuje zapisu o anulowaniu ostrzeżeń np. po miesiącu.

6.Brakuje zapisu o instancji odwoławczej jeżeli user uzna, że ostrzeżenie jest niesłuszne.

7.Regulamin powinien zostać podzielony na rozdziały np. takie:

Cytuj:
I. Treści, których nie wolno zamieszczać na forum
II. Obowiązki użytkowników forum Dobreprogramy.pl
III. Ograniczenia, kary i ostrzeżenia.
IV. Reklama na Forum - ustalenia dodatkowe
V. Postanowienia końcowe
VI. Słownik terminów

dobreprogramy.pl


8. Brakuje informacji czy regulamin może być aktualizowany, kto może go aktualizować. Aktualizacja regulaminu powinna być komunikowana userom po przez wstawienie daty aktualizacji.

Regulamin powinien być bardziej czytelny. ROzdziały powinny być zaznaczone pogrubioną czcionką.

To tak na szybko wyszukane wady regulaminu.

BTW czy redakcja posiada moderatorów. Jeżeli nie mogę pomóc.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 02, 2007 11:20 am 
Zdobywca
Zdobywca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 10, 2004 5:13 pm
Posty: 1839
redakcja posiada moderatorów, ale nie są oni wyróżnieni tym tytułem posród innych userów (brak podpisu pod nickiem, że dana osoba jest modem. pracujemy jakby w ukryciu :lol: ).

ad1. co do sygnaturki, moim zdaniem nie powinna zawierać żadnych grafik. forum będzie czytelniejsze. linki do stron zewnętrznych także nie powinno być, od tego jest miejsce w profilu - z tym się zgadzam w 100%.

ad2. z tymi kolorami to imho modki i admini powinni mieć zastrzeżony tylko czerwony. nie ma sensu rozdzielać.

ad3. warto, ale myslę, że najlepsza będzie forma FAQ

ad5. co do ostrzeżeń, uważam, że nie powinny ulegać przedawnieniu i unieważnić je może tylko jakiś nadzwyczajny wkład w rozwój forum/portalu (takie jest moje zdanie).

ad6. wiadomo, że jak ma się jakieś wątpliwości to piszę się do moderatowa bądź admina. mamy oddzielne forum dla moderatorów, gdzie czasem podejmujemy dyskusje na tematy sporne...

ad7. dobrze napisany regulamin nie potrzebuje podziały na takie działy, jednak mogą one poprawić czytelność. imho wymienileś za dużo. moim zdaniem 3 wystarczą, np.: postanowienia ogólne, prawa i obowiązku użytkowników oraz system kar i ostrzeżeń.

ad8. nie aktualny już

na koniec jeszcze. modków nigdy za wiele, byle wywiązywali się ze swoich obowiązków. myślę, że redakcja "zatrudni" jeszcze kilku już po zmianach

pozdrawiam
misiek

_________________
Regulamin Forum
szukajka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 02, 2007 11:55 am 
O przydałby się jeszcze zapis o ewentualnej zmianie nicka. Na większości dużych for nazwę nicka można zmieniać tylko raz a zmiany dokonuję administracja.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr paź 03, 2007 11:54 am 
Forumowy As
Forumowy As

Dołączył(a): Cz gru 18, 2003 10:48 am
Posty: 1353
wyh- proszę o kontakt na maila b.brzoskowski@wm.pl. Skoro tak bardzo chcesz moderować, to może coś się dla Ciebie znajdzie :)

_________________
http://www.wm.pl http://www.galindia.pl http://www.mojemazury.pl http://www.orientacja.pl http://www.familie.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn paź 08, 2007 6:52 pm 
Zauważyłem kolejny feler. User dostał warna lub jak kto woli ostrzeżenie. NIestety nie ma stosownej informacji o tym pod awatarem tam gdzie jest wyświetlana ranga i liczna postów. Taka informacja powinna się pojawiać.
Każdy user wtedy mógłby w to kliknąć. Po kliknięciu załadowałaby się strona z ostrzeżeniem i wyjaśnieniem napisanym przez moda wlepiającego warna z jakiego tytułu została przyznana "nagroda". (chyba dobrze wytłumaczyłem o co mi chodzi??)
Pozdrawiam

Po drugie posty userów jeżeli są pisane jeden po drugim powinny się łączyć. Tak jak widać to w tej sytuacji napisałem dwa posty (specjalnie by pokazać unaocznić wadę) i niestety nie łączą się one.

3. Dodałbym opcję na forum Szybka odpowiedź. Taka funkcja na pewno spodoba się wszystkim.

4. Nie widzę sensu rozdrabniania się (forum) na mniejsze miasta. Userzy w takim dziale np. Olsztynek nie piszę w cale albo bardzo sporadycznie. Rozdrabnianie się na takie rzeczy sprawia, że forum jest mniej przejrzyste. A więc administracja uzyskuje efekt odwrotny do zamierzonego. :D
Rozwiązaniem może być wprowadzenie Shoutboxa o czym wcześniej informowałem.

5.Proponuję przeniesienie regulaminu do belki gdzie jest FAQ, Szukajka, Użytkownicy, Grupy, Profil itd....... i ponadto FAQ (to gdzie są wyjaśnione pojęcia profil,awatar, itp) scalił z regulaminem tzn. dodał rozdział w regulaminie Słownik Terminów.

6. Proponuję poprawić regulamin ale tym razem pod względem estetycznym.
tzn. wprowadzić pogrubienie ale tylko przy tytułach rozdziałów i numeracji kolejnych pkt. Ponadto lekko powiększyć tytuły rozdziałów.

7. Obowiązkowo na forum powinien się znaleźć dział Śmietnik gdzie przenoszone by były wszystkie posty i tematy niezgodne z regulaminem. Dział Śmietnik powinien być zamknięty. A wszystkie tematy, które by się w nim znalazły kasowane automatycznie po upływie 7,14 lub 21 dni.


Ostatnio edytowano Pn paź 08, 2007 7:17 pm przez el polaco, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 09, 2007 12:11 am 
Zdobywca
Zdobywca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 10, 2004 5:13 pm
Posty: 1839
1. nie pisz postów jeden pod drugim, używaj opcji edycji. łamiesz regulamin, który sam usilnie próbujesz naprawiać i doskonalić
2. szybka odpowiedź - zgadzam się
3. taka jest istota tego forum, że każda mieścina może mieć swoje miejsce. moim zdaniem to dobrze i myślę, że nie warto tego zmieniać.
4. regulamin - moze być tak jak teraz, przynajmniej będzie oryginalnie i widocznie :)
5. jest dział Kosz, lecz jest on widoczny tylko dla moderatorów i admina. moim zdaniem dobre posunięcie i niech tak zostanie.
6. co do ostrzeżeń. coś podobnego do tego o czym mówisz ma się pojawić. kiedy? nie wiem

posty scaliłem

pozdrawiam
misiek

_________________
Regulamin Forum
szukajka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 09, 2007 2:03 pm 
Cytuj:
1. nie pisz postów jeden pod drugim, używaj opcji edycji. łamiesz regulamin, który sam usilnie próbujesz naprawiać i doskonalić


Cytuj:
Po drugie posty userów jeżeli są pisane jeden po drugim powinny się łączyć. Tak jak widać to w tej sytuacji napisałem dwa posty (specjalnie by pokazać unaocznić wadę) i niestety nie łączą się one.


Taki mały OT.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 09, 2007 4:48 pm 
Zdobywca
Zdobywca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 10, 2004 5:13 pm
Posty: 1839
moim zdaniem nie zawsze opcja ta by się sprawdzała. czasem potrzeba, aby odświeżyć temat, no ale zostawmy to juz redakcji :]

_________________
Regulamin Forum
szukajka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WAŻNE INFO DLA ADMINISTRACJI - Regulamin poprawki
PostNapisane: N sie 30, 2009 12:34 am 
czy na forum są moderatorzy?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: WAŻNE INFO DLA ADMINISTRACJI - Regulamin poprawki
PostNapisane: Pn sie 31, 2009 7:44 am 
Tyrol napisał(a):
czy na forum są moderatorzy?
HIHI.... :P Wymietło albo ich wymoderowali. :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: WAŻNE INFO DLA ADMINISTRACJI - Regulamin poprawki
PostNapisane: Pn mar 22, 2010 10:10 pm 
Zdobywca
Zdobywca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz gru 25, 2003 1:32 am
Posty: 1778
Lokalizacja: Olsztyn
NO WŁAŚNIE A CO TO JEST AWATAR????

_________________
POMAMROCZMY RAZEM
POZDROWIENIA DLA "INNYCH" WG WIĘKSZOŚCI NIENORMALNYCH
www.malyruchgraniczny.info

Wisława Szymborska. Umrzeć - tego się nie robi kotu. Bo co ma począć kot w
pustym mieszkaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: WAŻNE INFO DLA ADMINISTRACJI - Regulamin poprawki
PostNapisane: So mar 27, 2010 2:39 pm 
Nałogowiec
Nałogowiec

Dołączył(a): Wt gru 23, 2003 10:47 am
Posty: 386
Lokalizacja: Olsztyn
KOTEK MAMROTEK napisał(a):
NO WŁAŚNIE A CO TO JEST AWATAR????
To jest taki obrazek pod nickiem


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Edytor Sp. z o.o. informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na Forum.
Zastrzega sobie, w szczególności w przypadku zgłoszenia nadużycia, do usuwania treści sprzecznych z prawem, treści reklamowych, treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety.

Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną. Uczestnicy Forum wm.pl poprzez umieszczenie swoich komentarzy i opinii na stronach Forum wyrażają zgodę na publikowanie tych treści na łamach "Gazety Olsztyńskiej" oraz w innych mediach wydawanych przez Edytor Sp. z o.o. i Wydawcę Olsztyn Sp. z o.o.

Gazeta Olsztyńska Dziennik Elbl‘ski Portal Warmii i Mazur WM.pl Wypoczynek na Mazurach MojeMazury.pl Portal Orientacja.pl Nasz Olsztyniak Nasz Elbląg Nasz Ełk Fundacja Przyszłość dla dzieci Olsztyński Portal Studencki
POWERED_BY