Forum WM.pl

Forum Warmińsko-Mazurskiego Portalu Regionalnego
Teraz jest Pn lut 26, 2018 1:48 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulamin forum
PostNapisane: Cz maja 13, 2010 12:51 am 
administrator
administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 12, 2010 3:28 pm
Posty: 288
Regulamin forum

§1 Zasady ogólne
1. Każdy użytkownik, rejestrując się na forum, jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Nieznajomość regulaminu nie będzie powodem do zmniejszenia/uniknięcia kary w przypadku jego złamania.
2. Rejestracja na forum jest przywilejem, ale niesie ze sobą również obowiązki. Chcemy, aby korzystanie z forum było dla każdego przyjemnością, a kontakt z innymi użytkownika i administracją forum opierał się na wzajemnym szacunku.
3. Niniejszy regulamin ma zastosowanie wobec każdego użytkownika forum, także wobec administracji i moderatorów.
4. Każdy użytkownik może korzystać wyłącznie z jednego konta na forum. Użytkownik zakładający więcej niż jedno konto (multikonto) zostanie ukarany banem na wszystkie konta. Zabrania się korzystania z kont innych użytkowników forum. Zabrania się zakładania kont na forum za pośrednictwem stron (serwisów) umożliwiających ukrycie własnego adresu e-mail. Handel kontami na forum (wymiana, oddanie) jest niedozwolony i będzie karany banem.
5. Administracja zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji w sprawie dowolnego aspektu forum bez podawania przyczyny, w tym do:
    - usunięcia konta użytkownika forum;
    - zmodyfikowania konta użytkownika forum;
    - zablokowania konta użytkownika forum;
    - nadania bądź usunięcia ostrzeżenia użytkownikowi forum;
    - akcji moderatorskich (usunięcie tematu lub postu, zmiana/usunięcie nieregulaminowej treści postu)
    - blokady adresu IP lub e-mail
    - wyłączenia forum
6. Każdy użytkownik może skorzystać w swoim profilu z podpisu, awatara oraz sygnatury, będących jego znakiem rozpoznawczym. Należy pamiętać, że awatar nie może być większy niż 120x120 pikseli i 15kb, a sygnatura większa niż 500x120 pikseli i 50kb. Zarówno awatar, jak i sygnatura nie może zawierać treści niedozwolonych na forum.

§2 Niedozwolone treści
Na forum (w postach, tytułach, nickach, awatarach, podpisach, screenach, itd.) niedozwolone jest umieszczanie treści:
    a. Zawierających wulgaryzmy, także w formie ocenzurowanej (tzw. gwiazdkowanie, przekręcanie liter, wykorzystanie fonetyki jęz. angielskiego)
    b. propagujących alkohol, narkotyki bądź jakiekolwiek środki odurzające
    c. pornograficznych lub w jakikolwiek sposób nawiązujących do pornografii, obscenicznych lub przeznaczonych tylko dla osób pełnoletnich, brutalnych, ukazujących przemoc
    d. obrażających osoby publiczne bądź użytkowników forum (art. 23 Kodeksu cywilnego)
    e. obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, będących przejawem dyskryminacji wobec osób lub grup społecznych ze względu na ich status publiczny, orientację polityczną, seksualną czy światopoglądową (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art. 194-196 Kodeksu karnego)
    f. zawierających informacje obarczające inne osoby niesprawdzonymi zarzutami (art. 23 Kodeksu cywilnego)
    g. przyczyniających się do łamania praw autorskich, dotyczy to także zamieszczania linków do stron WWW naruszających prawo (z nielegalnym oprogramowaniem czy zawierających informacje o sposobach łamania zabezpieczeń)
    h. ukazujących hasła, symbole bądź ludzi związanych z ustrojami opartymi na terrorze bądź dyktaturze (faszyzm, nazizm)
    i. zawierających dane osobowe, teleadresowe lub adresy e-mail
    j. będących reklamą produktów lub usług bądź ofertą kupna, sprzedaży lub wynajmu jakichkolwiek usług lub produktów. Zabronione jest zamieszczanie ofert pracy (ogłoszenia o poszukiwaniu pracy są dozwolone). Zabronione jest umieszczanie wszelkiego rodzaju tzw. linków referencyjnych
    k. będących spamem lub off-topem (wypowiedziami nie na temat)
    l. będących bezpośrednim, agresywnym atakiem na współdyskutanta
    m. zawierających informacje niestosowne w kontekście śmierci osoby publicznej lub prywatnej
    n. zawierających groźby odnoszące się do życia realnego
    o. zabronione jest zamieszczanie linków prowadzących do stron z treściami zabronionymi regulaminem forum.
    p. zabrania się prowadzenia na forum jakiejkolwiek agitacji politycznej.

§3 Prowadzenie dyskusji na forum
    a. należy pamiętać, że forum to nie miejsce na załatwianie prywatnych porachunków czy toczenia wojen, lecz miejsce wymiany poglądów, dyskusji, dzielenia się radą, służenia pomocą
    b. tematy należy zakładać we właściwych działach, wcześniej upewniając się, że nie istnieje już identyczny
    c. zabrania się zakładania kilku identycznych tematów w jednym lub kilku działach forum
    d. posty nie mogą zawierać niedozwolonych treści (§2 Niedozwolone treści)
    e. nie należy zbaczać z tematu (off-topic) ani pisać postów nic nie wnoszących do dyskusji (spam)
    f. zabronione jest pisanie jednego postu pod drugim (double posting). W przypadku chęci uzupełnienia swojej wypowiedzi należy skorzystać z opcji edycji postu
    g. zabroniony jest flood, czyli wielokrotne używanie tego samego słowa, litery, znaku interpunkcyjnego bądź emotikonów (uśmieszków)
    h. zabrania się nadużywania w postach opcji kolorowania, pogrubiania, podkreślania, powiększania tekstu czy pisania całych postów z wykorzystaniem którejkolwiek z tych opcji. Pogrubienie czy kolorowanie należy używać tylko do wyróżnienia najważniejszych fragmentów wypowiedzi
    i. w postach nie należy zamieszczać dużych plików graficznych; dopuszczalny rozmiar to 200kb, dla większych plików graficznych należy podać link
    j. językiem obowiązującym na forum jest język polski i należy pisać zgodnie z jego zasadami
    k. zabronione jest cytowanie wypowiedzi naruszających regulamin forum, zwłaszcza §2 Niedozwolone treści. Cytujący je użytkownik zostanie potraktowany tak, jakby sam dopuścił się łamania regulaminu forum
    l. zabrania się użytkownikom wchodzenie w kompetencje moderatora/administracji bądź zachowywanie się jak członek obsługi forum. W przypadku stwierdzenia naruszenia regulaminu forum użytkownik powinien skorzystać z przycisku zgłoszenia bądź poinformować moderatora za pomocą PW (wiadomości prywatnej)

§4 Kary i odwołania
1. Użytkownik nieprzestrzegający zapisów regulaminu forum może zostać ukarany upomnieniem, ostrzeżeniem bądź banem (blokadą konta). Upomnień i ostrzeżeń udzielają moderatorzy i supermoderatorzy, blokadę konta nakłada administrator forum.
2. Ban może być czasowy (na 1-7 dni) bądź stały. Przy pierwszych trzech ostrzeżeniach użytkownik może, ale nie musi, zostać ukarany dodatkowo banem. Przy czwartym ostrzeżeniu nakładany jest obligatoryjnie ban czasowy. Piąte ostrzeżenie oznacza ban stały.
Schemat kar:
    - pierwsze ostrzeżenie + możliwy ban
    - drugie ostrzeżenie + możliwy ban
    - trzecie ostrzeżenie + możliwy ban
    - czwarte ostrzeżenie + ban czasowy
    - piąte ostrzeżenie + ban stały
3. W przypadku rażącego naruszenia regulaminu forum konto użytkownika może zostać od razu zbanowane na stałe
4. W przypadku lżejszego przewinienia bądź występującego pierwszy raz moderator może użytkownikowi udzielić upomnienia
5. Moderator ma prawo do edytowania, przeniesienia, usunięcia postu lub tematu, jeżeli temat lub post jest niezgodny z regulaminem forum. Taką akcję należy uznać za upomnienie
6. Administracja forum ma prawo do usunięcia awataru bądź sygnatury, jeżeli jej treść będzie niezgodna z regulaminem forum. W przypadku rażącego naruszenia regulaminu forum administracja ma prawo zablokować użytkownikowi możliwość umieszczania w profilu awatara i/lub sygnatury
7. Użytkownik ma prawo odwołać się od nadanego mu ostrzeżenia. W pierwszej kolejności powinien skontaktować się z moderatorem, który nadał ostrzeżenie. W przypadku podtrzymania przez moderatora decyzji o ostrzeżeniu, użytkownik ma prawo odwołać się do administratora forum. Decyzja administratora jest ostateczna.
8. Użytkownik ma prawo odwołać się od nałożonego na jego konto bana do administracji forum. Administracja rozpatruje odwołanie tylko raz, a jej decyzja jest ostateczna.

Regulamin forum obowiązuje od 16.06.2011


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Regulamin forum
PostNapisane: Cz cze 16, 2011 1:38 pm 
administrator
administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 12, 2010 3:28 pm
Posty: 288
Zmiana w regulaminie forum

W §2 Niedozwolone treści dochodzi punkt p:
zabrania się prowadzenia na forum jakiejkolwiek agitacji politycznej.

Zmiana wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Edytor Sp. z o.o. informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na Forum.
Zastrzega sobie, w szczególności w przypadku zgłoszenia nadużycia, do usuwania treści sprzecznych z prawem, treści reklamowych, treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety.

Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną. Uczestnicy Forum wm.pl poprzez umieszczenie swoich komentarzy i opinii na stronach Forum wyrażają zgodę na publikowanie tych treści na łamach "Gazety Olsztyńskiej" oraz w innych mediach wydawanych przez Edytor Sp. z o.o. i Wydawcę Olsztyn Sp. z o.o.

Gazeta Olsztyńska Dziennik Elbl‘ski Portal Warmii i Mazur WM.pl Wypoczynek na Mazurach MojeMazury.pl Portal Orientacja.pl Nasz Olsztyniak Nasz Elbląg Nasz Ełk Fundacja Przyszłość dla dzieci Olsztyński Portal Studencki
POWERED_BY