Forum WM.pl

Forum Warmińsko-Mazurskiego Portalu Regionalnego
Teraz jest So kwi 21, 2018 1:46 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kobiety nami poniewierają na necie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PostNapisane: Wt maja 09, 2006 7:47 pm 
Właśnie znalazłem stronke gdzie kobiety nabijają sie legalnie z facetów, każdy facet tchórzy i ucieka tak nie może byc!!!!!!!!!
Chociaż my obrońmy honor facetów ja sam nie dam rady!!!!!!!!!!!1

Forum: http://www.mojeforum.net/probkomania/co ... -vf41.html


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 28, 2006 8:19 pm 
Zdobywca
Zdobywca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 27, 2004 1:28 pm
Posty: 1672
Lokalizacja: Węgorzewo/Olsztyn
masz racje, ja sie podpisuje pod apelem, 100 wyswietlen tego tematu i zadnego postu...dziwne...

laczmy sie!

_________________
Keep rollin' rollin' rollin' rollin'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 29, 2006 1:14 am 
no to jestem z wami :P :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 16, 2006 1:08 am 
i ja też :evil:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 22, 2006 11:38 am 
Forumowy As
Forumowy As
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lis 19, 2005 12:51 am
Posty: 1262
Lokalizacja: Olsztyn
W kupie siła.

Nie no nie o to chodzi, ale zauważcie że nawet w życiu codziennym kobiety zaczynają stosować wobec mężczyzn, agresję słowną oraz psychiczną, tak być KU*WA nie może. Jestem zły bo aktualnie wiele kobiet chce pokazać mężczyzną że to one rządzą, a tak nei jest, w przypadku inteligentnych ludzi (mężczyzn) tak nie jest, każdy samiec poleci na mięso ale to nie znaczy że mięso ma być dobre, po prostu instynkt, a że jesteśmy rasą myślącą walczmy z naszym INSTYNKTEM i trzymajmy głowy wysoko, NIE DAJMY SIĘ!

_________________
Obrazek
allegro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sie 31, 2006 9:53 am 
a mi się wyświetliło "Wybrane przez Ciebie forum nie istnieje" :roll:

a tam poniewierają przesadzacie troszkę :mrgreen:

zarejestrujcie się na http://www.sunsilk.pl/ tam są prawie same kobiety :lol: i nie zauważyłam żeby poniewierały facetami... :lol:
osobiście mi się tam nie podoba... panuje tam przesłodzony klimat itp. :evil:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So wrz 02, 2006 1:18 pm 
Forumowy As
Forumowy As
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lis 19, 2005 12:51 am
Posty: 1262
Lokalizacja: Olsztyn
Misiek ja jestem zarejestrowany w Kobietą Być a tam jest dopiero błoga atmosfera :D

_________________
Obrazek
allegro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 12, 2006 7:49 pm 
Wesołych Świąt -panowie:)
oby Wam sie zawsze dobrze dzialo, nie tylko podczas świąt:)

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... wi%C4%99ta


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 12, 2006 7:56 pm 
Forumowy As
Forumowy As
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lis 19, 2005 12:51 am
Posty: 1262
Lokalizacja: Olsztyn
oj jakaś niewiasta nas zaszczyciła swą obecnością, jakże miło

_________________
Obrazek
allegro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 13, 2006 10:14 am 
Ja tam sie nie czulem i nie czuje poniwerany przez kobiety


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Kobiety nami poniewierają na necie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PostNapisane: Śr gru 13, 2006 1:32 pm 
Konradussss napisał(a):
Właśnie znalazłem stronke gdzie kobiety nabijają sie legalnie z facetów, każdy facet tchórzy i ucieka tak nie może byc!!!!!!!!!
Chociaż my obrońmy honor facetów ja sam nie dam rady!!!!!!!!!!!1

Forum: http://www.mojeforum.net/probkomania/co ... -vf41.html
:twisted: to zamknij kase :!:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Kobiety nami poniewierają na necie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PostNapisane: Pt sty 16, 2009 10:15 pm 
Co ? Ja wami nie poniewieram a jestem kobietą ! I wiecie , czasami sie zastanawiam czemu mężczyzna i kobieta nigdy nie mogą być w zgodzie ! Zawsze któryś z nich coś powie , i to nie zawsze jest KOBIETA !Przyznajcie sie ! Ja już lece pa . :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Kobiety nami poniewierają na necie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PostNapisane: Śr sty 12, 2011 2:35 am 
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): Śr sty 12, 2011 2:24 am
Posty: 1
Tak! Bronić się trzeba! Bronić na całej linii i na każdym froncie. Szczególnie jak poniewierają na froncie wojny domowej (bo umówmy się naforum jednym, czy drugim, to pół biedy). Tylko inteligentnie, bo inaczej rykoszem oberwiemy i cały misterny plan... wiecie gdzie.
Wiadomo: czasem trzeba coś zrobić lub nie zrobić, powiedzieć bądź nie powiedzieć, a jest to trudne. Potrzebujemy wtedy argumentu, który przekona naszą kobietę do tego, że mamy rację. Więcej tego jest na: http://www.krolzycia.pl/poradnik-negocjatora/wymowka/
Jak juz ktoś napisał w tym wątku nie w kupie siła, ale w rozumie!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kobiety nami poniewierają na necie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PostNapisane: Śr lut 23, 2011 7:15 pm 
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): Śr lut 23, 2011 7:02 pm
Posty: 5
Lokalizacja: ełk
Oj Panowie Panowie. Jakiś kompleks niższości???? :bad:

_________________
zbyszgo ełk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kobiety nami poniewierają na necie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PostNapisane: N sty 13, 2013 6:31 pm 
Berbeć
Berbeć

Dołączył(a): N sty 13, 2013 5:44 pm
Posty: 18
dopisz i mnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Edytor Sp. z o.o. informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na Forum.
Zastrzega sobie, w szczególności w przypadku zgłoszenia nadużycia, do usuwania treści sprzecznych z prawem, treści reklamowych, treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety.

Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną. Uczestnicy Forum wm.pl poprzez umieszczenie swoich komentarzy i opinii na stronach Forum wyrażają zgodę na publikowanie tych treści na łamach "Gazety Olsztyńskiej" oraz w innych mediach wydawanych przez Edytor Sp. z o.o. i Wydawcę Olsztyn Sp. z o.o.

Gazeta Olsztyńska Dziennik Elbl‘ski Portal Warmii i Mazur WM.pl Wypoczynek na Mazurach MojeMazury.pl Portal Orientacja.pl Nasz Olsztyniak Nasz Elbląg Nasz Ełk Fundacja Przyszłość dla dzieci Olsztyński Portal Studencki
POWERED_BY