Forum WM.pl

Forum Warmińsko-Mazurskiego Portalu Regionalnego
Teraz jest Pt maja 25, 2018 7:18 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kosmetyk do kąpieli
PostNapisane: Pn sty 09, 2012 4:30 pm 
Berbeć
Berbeć

Dołączył(a): Wt cze 28, 2011 9:48 am
Posty: 12
Macie jakiś sprawdzony kosmetyk do kąpieli? szukam i nie mogę nic fajnego znaleźć. Nie mam specjalnie wymagającej skóry, zależy mi na relaksie i ładnym zapachu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kosmetyk do kąpieli
PostNapisane: Wt sty 10, 2012 10:33 am 
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): Wt sty 10, 2012 10:31 am
Posty: 7
hmm mnie relaksuje nivea for men :P pogadam z kobieta co tas uzywa, miala jakies mleczko o smaku truskawki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kosmetyk do kąpieli
PostNapisane: Wt sty 10, 2012 10:57 am 
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): Pn sty 09, 2012 6:00 pm
Posty: 6
Hmm, relaks i ładny zapach to może poproś swojego mężczyzne żeby się dołączył ^^, ale wracając do tematu z pewnością myślę że musisz poszukać w internecie jakichkolwiek olejków do kąpieli i tyle ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kosmetyk do kąpieli
PostNapisane: Wt sty 10, 2012 7:37 pm 
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): Wt sty 10, 2012 10:31 am
Posty: 7
tak facet zrobi tobie najlepsza kapiel :P skoro sie pyta to znaczy ze mamy jej pomoc bo chyba nie moze nic znalezc :) wiec szukac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kosmetyk do kąpieli
PostNapisane: Wt sty 10, 2012 9:16 pm 
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): Wt sty 10, 2012 9:14 pm
Posty: 4
tak naprawde wypróbuj, inaczej sie nie przekonasz.. roznym ludziom rozne rzeczy sprawiaja przyjemnsc :mmm:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kosmetyk do kąpieli
PostNapisane: Wt sty 10, 2012 11:24 pm 
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): Wt sty 10, 2012 11:22 pm
Posty: 1
POLECAM!! kule do kapieli Organique rewelacyjne i piekne zapachy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kosmetyk do kąpieli
PostNapisane: Śr sty 11, 2012 3:50 pm 
Berbeć
Berbeć

Dołączył(a): Wt cze 28, 2011 9:48 am
Posty: 12
owall napisał(a):
hmm mnie relaksuje nivea for men :P pogadam z kobieta co tas uzywa, miala jakies mleczko o smaku truskawki



hehe, też miałam płyn pod prysznic o zapachu truskawki :) Wolę jednak brać kąpiel i tak właśnie na nic fajnego w tych moich sklepach nie mogę natrafić :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kosmetyk do kąpieli
PostNapisane: Śr sty 11, 2012 8:50 pm 
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): Wt sty 10, 2012 10:31 am
Posty: 7
poszperalem troche, bynajmniej to poelcali na innych forach wiec dam

OLEJEK WIESIOŁKOWY PO KĄPIELI Z WITAMINAMI A i E
Cytuj:
Olejek wiesiołkowy po kąpieli przeznaczony jest do dermatologicznej pielęgnacji skóry. Głównymi jego składnikami są: olej lniany, olej wiesiołkowy oraz witaminy A i E. Zawarty w preparacie olej lniany jest bogatym źródłem kwasów Omega-3, odżywia skórę i nadaje jej elastyczność.


krotki cytat
http://gal.com.pl/pl/ulotki-kosmetyki/2 ... t-off.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kosmetyk do kąpieli
PostNapisane: Śr sty 11, 2012 9:27 pm 
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): Pn sty 09, 2012 6:00 pm
Posty: 6
A jak z zapachem bo nic nie wspomniałeś, wkońcu szukamy dla niej czegoś relaksującego o ładnej woni ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kosmetyk do kąpieli
PostNapisane: Pt sty 13, 2012 1:21 pm 
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): Wt sty 10, 2012 9:14 pm
Posty: 4
udalo mi sie znalesc takie cos..http://www.gal.com.pl/pl/ulotki-kosmety ... a-i-e.html zreszta takich produktów jest pełno na rynku, wystarczy sie tylko dobrze rozejrzec :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kosmetyk do kąpieli
PostNapisane: Pt sty 13, 2012 9:26 pm 
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): Wt sty 10, 2012 10:31 am
Posty: 7
kolega widze ze gustuje w tym co ja :) ale gal ogolnie to dobra marka, bynajmniej plus ze czesto w aptece jest w promocji :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kosmetyk do kąpieli
PostNapisane: N sty 15, 2012 7:27 pm 
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): Wt sty 10, 2012 9:14 pm
Posty: 4
plus jest taki ze jest to dobra i tania marka..wiec jak nie widac roznicy to po co przeplacac :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Edytor Sp. z o.o. informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na Forum.
Zastrzega sobie, w szczególności w przypadku zgłoszenia nadużycia, do usuwania treści sprzecznych z prawem, treści reklamowych, treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety.

Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną. Uczestnicy Forum wm.pl poprzez umieszczenie swoich komentarzy i opinii na stronach Forum wyrażają zgodę na publikowanie tych treści na łamach "Gazety Olsztyńskiej" oraz w innych mediach wydawanych przez Edytor Sp. z o.o. i Wydawcę Olsztyn Sp. z o.o.

Gazeta Olsztyńska Dziennik Elbl‘ski Portal Warmii i Mazur WM.pl Wypoczynek na Mazurach MojeMazury.pl Portal Orientacja.pl Nasz Olsztyniak Nasz Elbląg Nasz Ełk Fundacja Przyszłość dla dzieci Olsztyński Portal Studencki
POWERED_BY