Forum WM.pl

Forum Warmińsko-Mazurskiego Portalu Regionalnego
Teraz jest Cz lut 22, 2018 8:33 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Cz wrz 22, 2005 3:13 pm 
mouSeS pieski ze schroniska są w kieopskiej formie, wiem, że człowiek sie przywiąże i szkoda stworzenia dlatego z pieskiem od razu do weta po wzięciu ze schroniska.........właśnie dlatego zbieramy teraz na szczepionki bo jest tragedia jak wywożę chorego biedaka i chcę leczyć, nic to nie daje i po 2 godzinach jadę zakopać w lesie,,,,ja bardzo emocjonalnie podchodzę do tego...potem nie spie , nie jem i szukam winnych takiego stanu,,,,,,,,,,,,bo jacy to pracownicy schroniska że nie widzą że pies nie rusza sie, nie je inne łaą po nim...oni sa obojetni na to zdechnie taki jeden chory a potem cały miot szczeniąt zwłaszcza...........interweniowałam do warszawy od org. empatia że takie sprawy sie u mnas dzieją ale nie wszyscy z Ełku chą o tym mówic głośno i miałam opie...l za to, na razie przycichło a do schroniska trzeba jeździć i patrzeć co się tam dzieje i apelować gdzie się da.........daltego chcemy ludziom ułatwić branie psa nawet pod dom zazczepionego przywieziemy tylko niech ktos zechce i powie jakiego załatwimy wszystko............eeeeeeeeehhh ciężko mi........pozdrawiam !!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz wrz 22, 2005 3:26 pm 
Paweł81 z tego co wiem miejsce na konieczkach to już 4 czy 6 propozycja, ludzi którzy starali sie o miejsce sa tak odsyłani że na tych konieczkach juz tak zostało....pozatym miasto się tym zajęło i tam stara się to zlokalizować. ruchliwe miejsce owszem ale tam ma byc chyba 6 czy 8 budynków i te z psami maja byc dalej usytuowane mają od ulicy być inne wiem że ma byc klinika, sale gdzie dzieci będą mogły przychodzić na pogadanki........ to ma byc już schronisko z prawdziwego zdarzenia.....zobaczymy jak miasto nasze się z tego wywiąże czas jest do końca tego roku.........oby właściwie skorzystali z funduszy UE jak na to dostaną..........pozdrowka !!!!!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz wrz 22, 2005 6:23 pm 
Zdobywca
Zdobywca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 17, 2004 5:34 pm
Posty: 1767
Lokalizacja: EŁK
....a było to tak....mysle ,że wzorowo
pojechałem po pieska, wybrałem. podarowałem w zamian schronisku torbe karmy i jakas kase. odrazu pojechałem do weterynarza zeby zrobic wszystko jak trzeba.Przez pierwsze 3 dni piesek był wspaniały, zadowolony, miał apetyt i bawił się. Lecz potem zrobił sie anemiczny, nie jadł, wymiotował i zaczeła mu wypadac sierść. Straszne :!: A ja przeszedlem przez to 2 razy w ciagu miesiaca.....
:cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt wrz 23, 2005 12:15 am 
ważniejsze jest ROZPORZĄDZENIE SPRAW ZEWNETRzNYCH


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt wrz 23, 2005 7:02 am 
ważniejsze są pieniądze dla zwierzaków


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt wrz 23, 2005 9:28 am 
mouSeS na prawdę z tym pieskiem to wzorowo zrobiłeś jak był u weta jesli to był szczeniak to one często chorować mogą na parwowirozę objawy takie podobne jak piszesz pies traci wigor chęć do zabawy a przede wszystkim biegunka i wymioty.......okropnie taki szczeniak umiera..........właśnie byłam tego świadkiem jak tak ze schroniska szczenak zdechł.............ale to trwa kilka dni i wyobraźcie sobie że pracownicy tam pracujący powinni widzieć to że pies sie nie rusza, nie je, kilka dni tak zdychał tak tez było w przypadku psa z nosówką.......czyli jak ke konowały tam pracują dają jeść sprzątaja i takiego czegos nie widzą......właśnie to mnie wk...wia.............o tym sie ie mówi i ma nikt nie wiedziec na to wygląda........eeeeeehhhhhhhh może cos kiedys sie nam uda z tym zrobić,,,,,,,,,,eeeehhhhh


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt wrz 23, 2005 9:36 am 
no a kewstia pieniadze czy rozporządzeni waniejsze dla piesków to my slę że na cuda u urzędasów nie można liczyć,,,,,,nie wiem o czym jest to rozporządzenie przyznam może warto sie tym zapoznać ale patrząc na to co sie tam dzieje to trzeb natychmiast działać,,,,,,,,,,,,,,,,,,kasę zbieramy bedze na szczepionki moze otrzymamy dofinansowanie z krakowa jak na krakvet.pl nasze schronisko wygra i dostaniemy wtedy karmę.............a papierki rozporzdzenia co to da i kiedy..........u nas powinno sie wprowadzić obowiązek sterylizacji i kartracji psów nie byłoby niechcianych szczeniąt które potem ktos do jeziora wrzuca lub zdychaja chore w mękach, u nas powinno sie walczyc z "wiejskim" mysleniem że suka powinna mieć choć raz w życiu szczeniaki -bzdura,,,,,no i ważna sprawa znakować psy chipami jak komus przyjdzie pomysł wywalic czworonoga to po znalezieniu takiego psa właściciel powinien dostać taki mandat bo "nogami się zakrył" byłyby pieniadze na psy w schronisku.........no i oczywiście jak zrzeka sie takiego psa to zabrac go do super schroniska bo kto wie jakie właciciel może gotów psa powiesic za to że dostał mamdat a psa nie chce....................piekne marzenia...ciekawe kiedy tak bedzie.................a o czym to rozporządzenia wogóle???????????


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt wrz 23, 2005 9:39 am 
oooj forumowicze wybczcie moje literówki .............o psach to gadałabym bez końca i tak po klawiaturze paluchami nienadążam.....a potem oglądam swoje posty z taaakimi błędami...sorki,,,pozdrówka!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt wrz 23, 2005 11:57 am 
jaką karę dać psu za sikanie w domu :?:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt wrz 23, 2005 1:58 pm 
Zdobywca
Zdobywca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 17, 2004 5:34 pm
Posty: 1767
Lokalizacja: EŁK
robson napisał(a):
jaką karę dać psu za sikanie w domu :?:


...zabronic ogladać telewizora... :wink:

:arrow: WYPROWADZAĆ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt wrz 23, 2005 3:08 pm 
:D
a jak wyprowadzam 6 razy dziennie :?: w godzinach 6, 9, 14, 18, 21 i 24
a on sika o 7.30 :!:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt wrz 23, 2005 3:36 pm 
...zapewne zostane ostro skrytykowany...
...no cóż...
...ziąż mu siuraka...
...................... :shock:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt wrz 23, 2005 11:24 pm 
ooooooj że tyle razy pies wychodzi i sika..........na za dużo mu chyba pozwalasz szoook.....jak to się żyje w domu gdzie pies siusia...........eeeehhhh..........ucz go aż zrozumie........


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn paź 10, 2005 8:53 am 
Czy są postępy ze schroniskiem?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn paź 10, 2005 9:28 am 
hhhhhmm postępy ze schroniskiem czy tez lepiej w sprawie schroniska to dopiero teraz są gdy jako psidom rozpoczęliśmy działalność.............najpierw zaszczepiliśmy 10 szczeniąt dzięki możliwości zbiórki kasy w cafe bohema, po zarejestrowaniu się jako koło moglismy więcej bo mamy własne konto na allegro po aukcji zebraliśmy 500zł z czego w sob. odbyły się szczepienia za 240 z tej sumy. z tego co zostało pod koniec tego tyg zaszczepimy wszystkie pozostałe psy. wysyłamy prośby o wsparcie do firm ełckich i z 11 wysłanych listów dostaliśmy odpowiedź firma cezar podarowała na psidom 500zł !!!!!!! w szoku byłam i ryczałam ze szczścia,......hhhhhmmm i dziś wyślę kolejne 40 próśb o pomoc dla psów, osoba prywatna za 180zł zakupiła 45kg karmy do schroniska, wygraliśmy 219 zł za sklepu http://www.krakvet.pl i za to wybierzemy rzeczy potrzebne do schroniska i jakies rzeczy od pcheł przysle dziewczyna z krakowa prawdopodobnie.....to nasze małe osągnięcie i dopiero teraz sięcos dzieje boi wcześniej nikt nie chciał widzieć śmierci psów i biedy tego wysypiska= schroniska........................zapraszam do przyłączenia się do nas podpisuje deklaracje wstąpiena do TOZ-u i jeśli ktosby chciał to mogę spotkac sie gdzieś w mieście i więcej o tym pogadać............próbujemy wskrzesic do działania oddział ełcki toz-u mam zapytać 111 osób czy chciałyby, paranopja ,bedę wisiec na telefonie dzień i noc chyba...........no lecę jakby co to zapraszam jakby ktos chciał się przyłączyc i cos czasem pomóc to będzie suuuper, pozdro!!!!!!!


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Edytor Sp. z o.o. informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na Forum.
Zastrzega sobie, w szczególności w przypadku zgłoszenia nadużycia, do usuwania treści sprzecznych z prawem, treści reklamowych, treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety.

Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną. Uczestnicy Forum wm.pl poprzez umieszczenie swoich komentarzy i opinii na stronach Forum wyrażają zgodę na publikowanie tych treści na łamach "Gazety Olsztyńskiej" oraz w innych mediach wydawanych przez Edytor Sp. z o.o. i Wydawcę Olsztyn Sp. z o.o.

Gazeta Olsztyńska Dziennik Elbl‘ski Portal Warmii i Mazur WM.pl Wypoczynek na Mazurach MojeMazury.pl Portal Orientacja.pl Nasz Olsztyniak Nasz Elbląg Nasz Ełk Fundacja Przyszłość dla dzieci Olsztyński Portal Studencki
POWERED_BY