Forum WM.pl

Forum Warmińsko-Mazurskiego Portalu Regionalnego
Teraz jest Wt maja 22, 2018 4:03 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Czy zdradziłaś kiedykolwiek ?
Ankieta wygasła Pt mar 05, 2004 1:12 am
TAK 64%  64%  [ 9 ]
NIE 36%  36%  [ 5 ]
Liczba głosów : 14
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2004 10:17 pm 
maiko napisał(a):
niestety faceci sa czasami sprytni i czasami nawet mysla :wink:
ale pamietaj ze dziewczyny sa madrzejsze:P:P:P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 14, 2004 4:36 pm 
:D Nigdy nie zdradzę swojego kochanego męża. Miłość to umiejętność unikania pokus. Zdradzają tylko ludzie o słabych charakterach.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So sty 17, 2004 11:28 am 
Forumowy As
Forumowy As
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 24, 2003 1:47 pm
Posty: 1019
Lokalizacja: Ełk
kamilus napisał(a):
maiko napisał(a):
niestety faceci sa czasami sprytni i czasami nawet mysla :wink:
ale pamietaj ze dziewczyny sa madrzejsze:P:P:P


Jednak kobiety przegrały w IQ :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So sty 24, 2004 1:12 am 
Temat sie rozkrecil:-) :lol:

Fajnie, ale takie pytanko dla kobiet. Czy jezeli ktoras z was zdradzila swojego faceta to czy czula sie obco przy jego obecnosci? Czy moze dostala "napedu" na wspolne pielegnowani i dbanie o milosc? :?

Dokladnie chodzi mi o to jak sie czujecie lub sie czuliscie, no i czy cos wasz partner wyczul ze cos jest nie tak?? :?: :?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 06, 2004 2:04 pm 
ja zdradzilam i zachowywalam sie potem przy nim inaczej. wyczul ze cos jest nie tak ale nie podejrzewal zdardy. potem przy powaznej rozmowie wsyztsko wyszlo na jaw. ale chcial wybaczyc tylko ze j sama sobi eni eumielam wybaczyc. i wszytsko sie skonczylo.ehhh.....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lut 28, 2004 8:31 pm 
:(): a kogo ty zdradzilas??:)))hehe az ciezko mi w to uwierzyc


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 09, 2004 9:06 pm 
kriss_de_valnor powiedzial:

Miłość to umiejętność unikania pokus. Zdradzają tylko ludzie o słabych charakterach.

_____________________________________________________________


wlasnie o to chodzi!, czasem lepiej juz na samym poczatku sobie odpuscic-jak sie czuje, ze cos kiedys w przyszlosci...niz pozniej pluc sobie w twarz i mowic- wiedzialem...
...
...ale ciezko cholera...:(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 24, 2004 3:11 pm 
Jeśli zostałabym zdradzona to tylko raz i nie wybaczone by to było. po co byc z facetem, który nawet na chwileczke chciał być z inną. znaczy , że nie jest sie dla niego. Sama tez nawet o tym nigdy nie pomyślałam. to po prostu obrzydliwe i podłe. to po co tworzyc zwiazek? Jestem z moim partnerem bo go kocham , znaczy ,ze mi odpowiada w całości i chcę z nim byc. Zatem nawet przez myśl mi nie przyjdzie , jak to jest z innym. Br...
I odnosnie słynnej afery: cygarem to tez zdrada.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 08, 2005 10:06 pm 
Ekspert
Ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 24, 2003 5:35 pm
Posty: 3809
Lokalizacja: miejscowa
zabka napisał(a):
jak mi mówi piękne słówka a klnie na matkę to czego można się spodziewać w przyszłości...

Kijanko !

Wyobraź sobie, że przed laty stanęłem w ostrym konflikcie z moją Mamą (kochaną, już nie żyjącą) po stronie mojej Żoneczki.
Żoneczka złego słowa o mojej Mamie nie powiedziała.

Ja mam naturę "STRASZNIE SPRAWIEDLIWEGO", a jaka to była sprawiedliwość ?

Trochę mi głupio, że wlazłem na "Damską Grządkę".

A W TEMACIE - Boccaccio się z takich jak ja śmieje, ale moja Żoneczka raczej NIE.
Myślę tak, bo ona NIKOGO nie zdradza.
Nawet, jeśli ma coś przykrego do powiedzenia Koleżance - to "wali Jej w pysk" (na ogół delikatnie - śmieszne, nie ? - delikatne walenie ?), a nie mówi tego cichcem wobec mnie, w domowych pieleszach.
Jest uczciwa do szpiku kości. Czy można swój własny szpik przeskoczyć ?

_________________
Obrazek
Hej! Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 28, 2006 10:09 am 
ja nie zdradziłam myślę że po zdradzie następuje koniec związku :roll:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Edytor Sp. z o.o. informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na Forum.
Zastrzega sobie, w szczególności w przypadku zgłoszenia nadużycia, do usuwania treści sprzecznych z prawem, treści reklamowych, treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety.

Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną. Uczestnicy Forum wm.pl poprzez umieszczenie swoich komentarzy i opinii na stronach Forum wyrażają zgodę na publikowanie tych treści na łamach "Gazety Olsztyńskiej" oraz w innych mediach wydawanych przez Edytor Sp. z o.o. i Wydawcę Olsztyn Sp. z o.o.

Gazeta Olsztyńska Dziennik Elbl‘ski Portal Warmii i Mazur WM.pl Wypoczynek na Mazurach MojeMazury.pl Portal Orientacja.pl Nasz Olsztyniak Nasz Elbląg Nasz Ełk Fundacja Przyszłość dla dzieci Olsztyński Portal Studencki
POWERED_BY