Forum WM.pl

Forum Warmińsko-Mazurskiego Portalu Regionalnego
Teraz jest Śr sty 17, 2018 1:31 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rajd Kormoran 2004!!!!
PostNapisane: Pt sty 16, 2004 9:08 pm 
Wtym roku zapowiada sie troche nowosci!!!

Po pierwsze - baza Rajdu ma byc Mragowo
Po drugie - Ma byc Eliminacja Mistrzostw Europy o wspolczynniku 5
Po trzecie - sa ponoc jacys powazni sponsorzy, wiec moze bedzie ciekawiej!!!
Po czwarte - bedzie to juz niestety rajd bez aut WRC, ktore w calej Polsce podobnie jak i w Mistrzostwach Europy zostaly zakazane!!!

Kto sie wybiera??? i kto zazwyczaj jezdzi na Kormorana??? Moze ktos ma zdjecia przez siebie zrobione??
Zapraszam do dyskusji!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sty 16, 2004 10:25 pm 
Ja jade na 100% jak co roku juz od kilku lat!
Szkoda ze baza juz nie jest Olsztyn, ale na szczescie do Mragowa jest blisko!!!!
Fotek nie mam niestety zadnych.....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So sty 17, 2004 6:09 pm 
no na rajd jak co roku - to obowiazek:)

czyli co bez prologu na stomilu bedzie? kicha i jeszcze bez WuRCów.... no ale moze bedzie cos nowego


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So sty 17, 2004 7:04 pm 
Anonymous napisał(a):
no na rajd jak co roku - to obowiazek:)

czyli co bez prologu na stomilu bedzie? kicha i jeszcze bez WuRCów.... no ale moze bedzie cos nowego


No bez WRC-ow to kiespko, ale z dosc nieoficjalnych zrodel slyszalem ze moze byc az 5 aut S1600!!!! A one jezdza bardzo widowiskowo!!! Poza tym szykuje sie plejada N-kowych maszyn. Wiec mimo wszysto moze byc fajnie!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 18, 2004 6:42 pm 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sty 05, 2004 9:48 pm
Posty: 439
Lokalizacja: Olsztyn
W tym roku byłem na MŚ rajdzie niemiec. Tam startowało blisko 30 aut wrc. To był dla mnie szok co tam sie działo. Atmosfera niesamowita, szybkie auta prowadzone w dobrych rękach.

Mam nadzieje, że kiedys nasz kormoran urosnie do rajdu rangi mistrzostw swiata.

_________________
Mrx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 18, 2004 10:15 pm 
Mrx napisał(a):
W tym roku byłem na MŚ rajdzie niemiec. Tam startowało blisko 30 aut wrc. To był dla mnie szok co tam sie działo. Atmosfera niesamowita, szybkie auta prowadzone w dobrych rękach.

Mam nadzieje, że kiedys nasz kormoran urosnie do rajdu rangi mistrzostw swiata.


Wow super!! ja sie tez wybieram, ale jakos nie moge sie wybrac!!! Najpierw chcialbym pojechac na Rajd Szwecji!!!!

BTW Ma Kolega jakies foty z Rajdu Niemiec????


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 20, 2004 5:35 pm 
Nałogowiec
Nałogowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sty 05, 2004 9:48 pm
Posty: 439
Lokalizacja: Olsztyn
Hej! Ostatni mniej tu zagladam wiec przepraszam za niregularne odpisywanie na posty. Przygotowania do sesji nabierają tempa i tzrba przyjemności odłożyc na bok.

Fotki z rajdu niemiec posadam, coprawda niewiele ale zawsze mozna pooglądac.

Na rajdzie denrewowało mnie to, że organizatorzy przyodcinku specjalnym ogrodzili kilkumetrowy pas zeimi za który nie wolno było wchodzić. kierowali się względami bezpieczeństwa.

Nie ma takiego bliskiego kontaktu z autam, to jest jeden misnus rajdu.

_________________
Mrx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 21, 2004 9:41 am 
http://miasta.gazeta.pl/olsztyn/1,35190,1876359.html
Fiu,fiu.Zapowiada się ciekawie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 21, 2004 3:44 pm 
thor_tr napisał(a):
http://miasta.gazeta.pl/olsztyn/1,35190,1876359.html
Fiu,fiu.Zapowiada się ciekawie.



Zapowiada sie bardzo ciekawie!!!! Martin nawet jako gosc, bylby wielka atrakcja!!

Poza tym cieszy mnie ze ma byc prolog, chociaz chodzily sluch ze w zeszlym roku byl po raz ostatni.

W kazdym badz razie Kormoran zapowiada sie naprawde ciekawie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 22, 2004 11:16 pm 
przelom czerwca i lipca to tradycyjnie weekend w podolsztynskich lasach. szkoda ze baza wyproadza sie z olsztyna. ciekawe czym jest to podyktowane? nowe trasy? przeciez ubiegloroczne odcinki byly bardzo ciekawe a w dodatku nowe. szkoda ze wurce nie jada, ale za to walka w generalce bardziej zacieta bedzie. a na wurce do finlandii cisnę.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sty 23, 2004 12:29 am 
zdzichu.com napisał(a):
przelom czerwca i lipca to tradycyjnie weekend w podolsztynskich lasach. szkoda ze baza wyproadza sie z olsztyna. ciekawe czym jest to podyktowane? nowe trasy? przeciez ubiegloroczne odcinki byly bardzo ciekawe a w dodatku nowe. szkoda ze wurce nie jada, ale za to walka w generalce bardziej zacieta bedzie. a na wurce do finlandii cisnę.



jakis organizowany wyjazd do finlandi??? jakies szczegoly???


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 26, 2004 11:08 pm 
ano trzeba wpisac w wyszukiwarce 'wyjazdy na rajdy' i mnogo tego bedzie. w zeszlym roku finlandia za 800zl byla. przejazd busem, zakwaterowanie w domkach, dojazdy na oesy, ubezpieczenie. prowiant i inne atrakcje we wlasnym zakresie.
swoim autem na szwecje zaplacilismu 1200 na glowe. drozej, ale swoj transport to swoj. z oesa na oes szybciej przeskoczysz niz pozbierac wzystki. wiadomo


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 01, 2004 12:54 am 
Wszystko fajnie...
Ale po co jechać do Finlandii?
U nas jest wiele fajnych miejsc na zorganizowanie rajdu.
Samo klikanie w klawiature i śledzenie wydarzeń niczego nie zmieni.


Góra
  
 
 Tytuł: Jacob
PostNapisane: Pn mar 01, 2004 9:18 am 
Raz już był prolog w Giżycku i co? wyszła popelina.Nie jestem za tym żeby zmieniać bazę.Kormoran bez prologu na stadionie to nie to samo.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Jacob
PostNapisane: Pn mar 01, 2004 10:07 am 
Jacob napisał(a):
Raz już był prolog w Giżycku i co? wyszła popelina.Nie jestem za tym żeby zmieniać bazę.Kormoran bez prologu na stadionie to nie to samo.


Baza jest w Mragowie, ale Prolog ma byc rozegrany w Olsztynie !!! Tak slyszalem od ludzi z automobilkubu.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Edytor Sp. z o.o. informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i w żaden sposób nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na Forum.
Zastrzega sobie, w szczególności w przypadku zgłoszenia nadużycia, do usuwania treści sprzecznych z prawem, treści reklamowych, treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc oraz treści powszechnie uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady Netykiety.

Przypominamy, że osoby zamieszczające opinie, o których mowa powyżej, mogą ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną. Uczestnicy Forum wm.pl poprzez umieszczenie swoich komentarzy i opinii na stronach Forum wyrażają zgodę na publikowanie tych treści na łamach "Gazety Olsztyńskiej" oraz w innych mediach wydawanych przez Edytor Sp. z o.o. i Wydawcę Olsztyn Sp. z o.o.

Gazeta Olsztyńska Dziennik Elbl‘ski Portal Warmii i Mazur WM.pl Wypoczynek na Mazurach MojeMazury.pl Portal Orientacja.pl Nasz Olsztyniak Nasz Elbląg Nasz Ełk Fundacja Przyszłość dla dzieci Olsztyński Portal Studencki
POWERED_BY